2015/09/04

Maybelline Baby Lips


Tegnap dm-ben vettem egy Maybelline Baby Lips-et, és, hát, mit is mondjak... nagyon jó!! Ha valaki leszólta, akkor se törődj vele, mert nagyon jó! Ha színtelenet akarsz, akkor szerintem a kék jó, bár azt még nem használtam. A Pink Punch (a felső képen a legutolsó) nekem nagyon bejött, mert olyan "original pink", szóval azt hétköznapokra nyugodtan lehet használni.


Nem hidratált 8 órán át, max. 5-ig, mivel még csak tegnap vettem, annyira nem érzem a hatását, de mintha kezdene dolgozni. 


Sok véleményt olvastam az internetet, és így összegezve elmondhatom, hogy a kéket (Hydrate) semmiképpen ne vedd meg. Sokan írták róla, hogy túlságosan folyós, illetve, hogy nem hidratál teljesen. A Peach Kiss-ről sok véleményt olvastam. Valaki dicsérte, valaki szidta, kapott hideget, és meleget is. 

 

A Cherry Me nevű darabról az egyik oldalon nagyon jó kritikát olvastam, azt esetleg még tudnám ajánlani, bár azt még nem próbáltam.



A Peppermint-ről még nem találtam semmilyen információt, bár nekem nagyon bejön a színe, és esetleg azt is kipróbálom a jövőben. ;)



Én még nem láttam ezt a Grape vine-t, bár az is elképzelhető, hogy még nem jött meg, vagy csak egyszerűen vak vagyok, mindenesetre találtam egy képet róla, és sajnos erről sem tudok véleményt írni. :(




Ennyi Maybelline Baby Lips-et találtam, remélem hasznos volt az összefoglalóm, és el tudjátok dönteni, hogy megvegyétek-e, vagy ha már megvettétek, és nektek is van véleményetek, akkor írjátok meg!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése