2015/09/07

Szempillaspirálok

Az egyik barátnőmtől kaptam egy új szempillaspirált, ami az Astor márkától van. Vízálló, és a művészneve Big & Beautiful Boom 24h. 
Én nagyon meg vagyok vele elégedve, szerintem majdnem tökéletes, a dm-ben lehet kapni, legalábbis én ott láttam, de biztos, hogy még egy csomó helyen lehet kapni. Interneten én a krémmánia.hu-n láttam, ha ide kattintasz, meg tudod nézni, és meg is tudod venni!
Az egyetlen negatívuma az, hogy amikor felkenem a szempilláimra, akkor a szemhéjon marad egy kis fekete maszat, és egy kicsit nehéz leszedni onnan, bár lehet, hogy ezzel a gonddal teljesen egyedül vagyok, és másnak teljesen más tapasztalata van erről a szempillaspirálról.

Aztán van még a Rimmel London szempillaspirálja, a Wonder'Lash Mascara argán olajjal.
Reggel felkentem, és... W♥W!!! Nagyon, de nagyon durva!!
Ez is kb. olyan, mint az Astor szempillaspirálja, csakhogy ez nekem nem hagyott "nyomokat" a szemhéjamon!
Ráadásul nagyon tartós, ahogyan az Astor-é is, még a testnevelés órám után sem kenődött el, és amikor véletlenül megdörzsöltem a szemem, egyáltalán nem kenődtem el.

Neked van kedvenc szempillaspirálod?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése