2016/08/15

Arctisztítás | Termékek

Nem kell utánajárnod, hogy milyen termékeket válassz arcápoláshoz, hiszen most néhány ismertebb terméket kiválasztottam, és rákerestem az interneten. Itt is van az eredmény!

1. Nivea Frissítő Arctej E-vitaminnal és Hydra Q-val

Értékelés (2 vélemény): 4,7

"Sok arctisztítót próbáltam már,de mind közül ez tetszik a legjobban. Reggelente szoktam használni, egy kis vattapamacsra kinyomok egy keveset, azzal áttörlöm az arcom, majd vízzel lemosom. Az éjszaka alatt eléggé zsírossá válik a bőröm, így reggel nagyon jó ezzel letisztítani, mert tényleg tisztábbnak és frissebbnek érzem az arcbőröm, és ami nekem nagyon fontos volt: nem szárít, kellemes hidratáltságot szoktam érezni utána. Finom az illata is, nekem bevált."

"Évek óta használom, mert bármilyen erős szempillaspirált, sminket lerobbant, és lemosás után a bőröm nem húzódik úgy szemkörnyéknél, mint más próbál sminklemosóknál. Viszont kicsit filmszerűen be is vonja az arcom, utána még igényel arctisztítást. 
Azonban ahogy látom van számos káros összetevője is."



2. Nivea Aqua Effect Frissítő Arctonik

Nincsenek vélemények.

3. Nivea Aqua Effect Peeling Arcradír

"Nyárra felfüggesztettem a kémiai hámlasztást, nehogy maradandó baleset érje az arcomat. Viszont néhány hét után éreztem ,hogy kevésbé jó tapintású a bőröm. "Valami minimális smirgli kellene" felkiáltással elindultam keresni egy olyan arctisztítót, amely nagyon gyengéd fizikai radírozással bír. Rá esett a választásom, és meg kell mondjam, nem csalódtam. Inkább lemosónak nevezném, egyáltalán nem durva, a kis radírozó részecskéket szinte nem is érezni, annyira kis lekerekített, gyengéd "golyócskák". 
Persze nem hasonlítható a hatása a hámlasztáséhoz, de mégis adott egy kis frissítő érzést, nem volt az az érzésem, hogy az elcsigázott felhám eltakarja a szépségemet. :p Komolyra fordítva a szót, elég megfoghatatlan a hatása. Nem látható, de jó érzés volt használni, üdébbnek és simábbnak éreztem az arcomat utána. 
Az arcbőröm nagyon hisztis és érzékeny, van egy kis rozaceám is, de ez a lemosó egyáltalán nem irritált. 
Amit vártam tőle, bőven teljesítette. Lehet, hogy jövő nyáron mást próbálok, de simán lehet, hogy ezt veszem újra, ha épp nem lesz kedvem kísérletezni. Megérdemli az 5 csillagot."


"Épp elfogyott a szokásos arcradírom, amikor jöttek a Glamour napok, és ha már volt rá 50%-os kupon, gondoltam miért ne próbáljak ki valami újat... a Nivea termékek amúgy is szuperül beváltak eddig. Igazából nincs is különösebb véleményem róla. Nem vagyok elájulva tőle, de rosszat sem tudok mondani... Átlagos arcradír, a szemcséi kicsit durvák nekem, de szépen tisztít, engem nem is szárított. Egy próbát megért, de nem hiszem, hogy újra fogom vásárolni."

Ha neked valamelyik termékhez van véleményed, akkor oszd meg velem, és írd meg hozzászólásban! :)

Üdv,
W

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése