2016/09/12

BOOKLIST - ANNA BARNES: ÖNBIZALOM

Végre megvettem ezt a csodás könyvet, és be kell, hogy valljam, szerintem jobban megérte 2300 forintot fizetni érte, mint 2800-at. Már nem akarok itt senkit sem megsérteni, de miért van az, hogy egy 150 és 190 oldal terjedelmű pszichológiai műért mi a francért kell fizetni ennyit? Igen, csodás minden, nagyon tetszenek benne az idézetek, meg a különféle mondások, tökre motiváló, meg ilyenek... de ettől függetlenül hogyan kérhetnek el érte 2800 forintot? És egyáltalán miért drágábbak a pszichológiával kapcsolatos könyvek?
A könyvet igazából nehéz lenne összefoglalni. Áll néhány nagyobb fejezetből, és ez volt az egyetlen problémám: hogy nem lehetett megkülönböztetni, hogy akkor ez most új fejezet, vagy nem. Ezt egyedül a tartalomjegyzékből sikerült kihámoznom.
De visszatérve a fejezetekre: volt benne írásos gyakorlat (írd le azt a 10 dolgot, amit szeretsz magadban, vezess önbizalomnaplót, stb.) és táplálkozás (!!), valamint a külsőre vonatkozó fejezet (öltözködés, frizura...). És ezek nekem mind tetszettek!!
Tudom, hogy egy kritikusnak az a dolga, hogy szétfikázzon mindent, de én jobb' szeretem hétköznapi szemmel nézni, és nekem tetszik. :)



Nos, erről a könyvről nagyjából ennyit tudtam írni, remélem ez nem nagy probléma, de a héten még igyekszem jelentkezni.
Holnap írunk fizikából, meg németből is, szóval remélem érthető, miért tudtam csak ilyen keveset írni. Ha szeretnéd elolvasni drága osztálytársa(im)mal közös blogunkat, akkor csekkolj be a luvlythings.blogspot.hu-ra. Ja, és természetesen ha lejjebb görgetsz, akkor találsz még tőlem bejegyzéseket.

Üdv,
W

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése